0 1 16.05.2007Konsumenci projektantami nowych lodów Nestlékonkursy reklamowe TweetKonkurs konsumencki "Skręć loda" wyłoni projektanta najnowszego produktu Nestlé Ice Cream Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.05.2007Catmood projektuje na TajwanieCatmood zrealizowała w Chinach kolejny projekt dla amerykańskiej firmy Bart Kresa. Polegał on na przygotowaniu, wspólnie z tajwańskimi designerami i projektami, wielkoformatowej projekcji, prezentowanej na budynku Chang-Kai-Shek Memorial Hall w centrum Taipei na Taiwanie.
0 1 0 0 0 16.05.2007Sokrative i BTL Point Group dla NintendoAgencja BTL Point Group na zlecenie niemieckiej agencji Sokrativ für Marketing organizuje aktywności promujące konsolę Nintendo
0 1 0 0 0 16.05.2007Zainwestuj w siebie – nowa kampania reklamowa BriefuBrief rozpoczął nową kampanię reklamową, której celem jest zaproszenie do czytania magazynu oraz poinformowanie o odświeżonym serwisie Brief.pl. Kampania ma wizerunkowo-sprzedażowy charakter. Potrwa od połowy maja do końca czerwca.
0 1 0 0 0 16.05.2007Polska 24 krajem pod wzgledem skutecznosci zwalczania piractwa i kradziezy wlasnosci intelektualnejWedług najnowszych badań przeprowadzonych przez Międzynarodową Izbę Handlu (ICC) i Cass Business School z Londynu, firmy z całego świata podzielają opinię, że najbardziej skuteczną metodą walki ze zjawiskiem podrabiania towarów i piractwa własności intelektualnej jest wzmożeniem działań ze strony rządów. Badania te polegały na określeniu, jak postrzegane są wysiłki zmierzające do zwalczenia piractwa i kradzieży własności intelektualnej.