Zainwestuj w siebie – nowa kampania reklamowa Briefu
  • 0
  • 1
16.05.2007

Zainwestuj w siebie – nowa kampania reklamowa Briefu

Brief rozpoczął nową kampanię reklamową, której celem jest zaproszenie do czytania magazynu oraz poinformowanie o odświeżonym serwisie Brief.pl. Kampania ma wizerunkowo-sprzedażowy charakter. Potrwa od połowy maja do końca czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 maja 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2007

Polska 24 krajem pod wzgledem skutecznosci zwalczania piractwa i kradziezy wlasnosci intelektualnej

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Międzynarodową Izbę Handlu (ICC) i Cass Business School z Londynu, firmy z całego świata podzielają opinię, że najbardziej skuteczną metodą walki ze zjawiskiem podrabiania towarów i piractwa własności intelektualnej jest wzmożeniem działań ze strony rządów. Badania te polegały na określeniu, jak postrzegane są wysiłki zmierzające do zwalczenia piractwa i kradzieży własności intelektualnej.