Konkursy na Facebooku jako narzędzie marketingowe – wyniki badania IIBR
  • 0
  • 1
13.11.2012

Konkursy na Facebooku jako narzędzie marketingowe – wyniki badania IIBR

Tylko 4% posiadaczy kont na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nie bierze udziału w konkursach online – wynika z badania „Marki w serwisach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 listopada 2012