1 1 0 13.03.2013Nie musisz tego leczyć. Technologia tak ma (wideo)13 marca rozpoczyna się nowa akcja marketingowa sieci Saturn, pod hasłem „Technologia tak ma”. Kampania podkreśla, że oferta produktowa może wywoływać nagłe ataki zachwytu. Spot utrzymany jest w konwencji reklam farmaceutyków.
1 3 0 13.03.2013Nike Air Max w warszawskim przejściu podziemnym (wideo)Firma Nike rozpoczęła niestandardową kampanię modelu butów Air Max, pod hasłem „Air Reinvented”. Akcja prowadzona jest przez cały marzec w centralnych punktach Warszawy, m.in. w tunelach pod Rotundą.
1 1 0 13.03.2013„Uwolnij swoją dziką naturę”. Kampania reklamowa Liona (wideo)15 marca marka Lion, należąca do firmy Nestlé, startuje z nową kampanią telewizyjną. Akcja prowadzona będzie pod hasłem: „Uwolnij swoją dziką naturę”. Emisja spotów reklamowych jest kolejnym krokiem w realizacji strategii marki.
1 1 0 13.03.2013Pracownicy PKO BP opowiadają o swoich pasjach (wideo)PKO BP rozpoczął kampanię pod hasłem „Jeden bank. Wiele pasji”. W spocie reklamowym pracownicy opowiadają o swojej pracy oraz o pasjach i zainteresowaniach. Niektórzy z nich zaczynali karierę w banku od staży i praktyk.
3 3 0 13.03.2013Zakochany Mały Głód walczy o miłość (wideo)W marcu rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Danone, wspierająca relaunch opakowań produktów marki Danio. Bohaterem spotów jest Mały Głód, znany z wcześniejszych działań reklamowych firmy.
0 1 0 12.03.2013Hasło „Twój codzienny serwis o biznesie” promuje serwis Biznes.pl11 marca rozpoczęła się kampania Biznes.pl, pod hasłem „Twój codzienny serwis o biznesie”. Kampania potrwa przez trzy tygodnie i będzie widoczna w prasie, radiu oraz Internecie.
0 1 0 12.03.2013Tesco zacieśnia współpracę z POS Media PolandOd 1 kwietnia POS Media Poland będzie miała wyłączność na takie nośniki reklamowe, jak wózki zakupowe oraz sensomaty w blisko 150 największych lokalizacjach sieci Tesco w całej Polsce.
0 3 0 12.03.2013Streetcom zmienia logo i identyfikację wizualnąStreetcom Polska ma nową identyfikację wizualną. Zmieniono logo, a strona WWW zyskała nową grafikę i funkcjonalności. Agencja stworzyła również system usprawniający zarządzanie społecznością konsumentów, którzy biorą udział w kampaniach rekomendacji.
0 1 0 12.03.2013Krajowa Izba Doradców Podatkowych rozpoczyna kampanię PRAgencja Konkret PR oraz firma konsultingowa Unilob rozpoczęły współpracę z Krajową Izbą Doradców Podatkowych (KIDP) na rzecz kampanii public relations w zakresie promocji zawodu oraz samej instytucji KIDP. Na potrzeby tej kampanii firmy zawiązały konsorcjum.
0 1 0 12.03.2013Czy internauci pamiętają reklamy skierowane do kobiet? – infografikaCo drugi aktywny użytkownik mediów społecznościowych pamięta reklamy skierowane do kobiet. Marki kontrolują w Internecie tylko 8% dyskusji w segmencie kosmetyków. Jedna na dwadzieścia osób aktywnych w social media rozmawia o kosmetykach – wynika z badania przeprowadzonego przez dom badawczy Maison, Interactive Research Center i agencję Buzz Media.