Konkurs Art of Packaging rozstrzygnięty - Marketing przy Kawie
Konkurs Art of Packaging rozstrzygnięty
  • 0
  • 1
24.03.2010

Konkurs Art of Packaging rozstrzygnięty

Czwarta edycja konkursu na najlepsze opakowanie roku – Art of Packaging 2009 została rozstrzygnięta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2010

Rusza wiosenna kampania promocyjna sieci Premio

Premio – największa ogólnopolska sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, 25 marca br. rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną. Jej hasło: „Kochasz swoje auto? My również” nawiązuje do więzi emocjonalnej pomiędzy kierowcą a jego samochodem i jest kontynuacją kampanii prowadzonej jesienią 2009 r. Działania w regionalnych stacjach radiowych skupią się na promocji oferty i wizerunku serwisów wśród lokalnej społeczności. Dodatkowo, kampania będzie wspierana materiałami POS. Premio, wspólnie z siecią stacji benzynowych BP, przeprowadza także promocję opon Goodyear EfficientGrip.

23 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2010

„Żydownik Powszechny” – bezpłatny dodatek do jubileuszowego „Tygodnika Powszechnego”

Z okazji przypadającego w dniu 24 marca 2010 roku jubileuszu 65-lecia istnienia „Tygodnika Powszechnego” redakcja przygotowała wydanie specjalne pod prowokacyjnym tytułem „Żydownik Powszechny”. Tytułu takiego, jako inwektywy, używają wobec „Tygodnika Powszechnego” przeciwnicy dialogu polsko- i chrześcijańsko-żydowskiego. Będzie to wybór najważniejszych tekstów z historii pisma poświęconych antysemityzmowi, Zagładzie i polskiemu stosunkowi do niej oraz stosunkowi Kościoła do judaizmu.