0 1 24.03.2010Konkurs Art of Packaging rozstrzygniętykonkursy reklamowe TweetCzwarta edycja konkursu na najlepsze opakowanie roku – Art of Packaging 2009 została rozstrzygnięta.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54935 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.03.2010Rusza wiosenna kampania promocyjna sieci PremioPremio – największa ogólnopolska sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, 25 marca br. rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną. Jej hasło: „Kochasz swoje auto? My również” nawiązuje do więzi emocjonalnej pomiędzy kierowcą a jego samochodem i jest kontynuacją kampanii prowadzonej jesienią 2009 r. Działania w regionalnych stacjach radiowych skupią się na promocji oferty i wizerunku serwisów wśród lokalnej społeczności. Dodatkowo, kampania będzie wspierana materiałami POS. Premio, wspólnie z siecią stacji benzynowych BP, przeprowadza także promocję opon Goodyear EfficientGrip.
0 1 0 0 0 23.03.2010„Żydownik Powszechny” – bezpłatny dodatek do jubileuszowego „Tygodnika Powszechnego”Z okazji przypadającego w dniu 24 marca 2010 roku jubileuszu 65-lecia istnienia „Tygodnika Powszechnego” redakcja przygotowała wydanie specjalne pod prowokacyjnym tytułem „Żydownik Powszechny”. Tytułu takiego, jako inwektywy, używają wobec „Tygodnika Powszechnego” przeciwnicy dialogu polsko- i chrześcijańsko-żydowskiego. Będzie to wybór najważniejszych tekstów z historii pisma poświęconych antysemityzmowi, Zagładzie i polskiemu stosunkowi do niej oraz stosunkowi Kościoła do judaizmu.
0 1 0 0 0 23.03.2010Nowy balsam Neutrogena w nowatorskiej kampanii reklamy zewnętrznejWprowadzenie na rynek nowego produktu Johnson & Johnson promowane jest na nośnikach umożliwiających wizualizację produktu w przestrzeni naśladującej wodę. Dziesięć fal imitujących dziesięć warstw skóry oddaje przenikanie emulsji do głębokich partii ciała.
0 1 0 0 0 23.03.2010Rusza dziewiąta edycja konkursu Henkel Art.AwardHenkel już po raz dziewiąty zaprasza młodych twórców z 31 krajów Europy i Azji do udziału w międzynarodowym konkursie artystycznym. Na zwycięzcę czekają atrakcyjne nagrody: czek na 7000 euro, indywidualna wystawa w wiedeńskim Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig (MUMOK) oraz w kraju ojczystym. Zwycięzca polskiego etapu konkursu otrzyma dodatkowo nagrodę specjalną w wysokości 5000 złotych.