Nowy balsam Neutrogena w nowatorskiej kampanii reklamy zewnętrznej
  • 0
  • 1
23.03.2010

Nowy balsam Neutrogena w nowatorskiej kampanii reklamy zewnętrznej

Wprowadzenie na rynek nowego produktu Johnson & Johnson promowane jest na nośnikach umożliwiających wizualizację produktu w przestrzeni naśladującej wodę. Dziesięć fal imitujących dziesięć warstw skóry oddaje przenikanie emulsji do głębokich partii ciała.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2010

Rzut oka na 1% – eyetracking stron organizacji pożytku publicznego

Zbliża się ostateczny termin rozliczenia podatku i przekazania 1% z niego na rzecz organizacji charytatywnych. Użytkownicy często w sposób impulsywny wybierają organizację, której przekażą część swojego podatku. Bardzo często wypełniający PIT poszukują numeru KRS w Internecie. Dlatego istotne jest, aby był on łatwy do znalezienia, a strona organizacji wzbudzała zaufanie. Agencja Edisonda opublikowała raport na temat temat użyteczności serwisów fundacji i stowarzyszeń.