0 1 0 0 0 6.04.2010Empik wchodzi na rynek e-bookówGrupa Empik oraz Virtualo 1 kwietnia 2010 r. podpisały umowę joint venture. Empik objął 51% udziałów w spółce specjalizującej się w sprzedaży książek elektronicznych.
0 1 0 0 0 6.04.2010Orlen Oil na nośnikach Jet LineNa kilkudziesięciu nośnikach Motorway 12 x 4 m należących do firmy Jet Line rozpoczęła się kampania reklamowa oleju Platinum, produkowanego przez Orlen Oil. Akcja adresowana do właścicieli aut i kierowców odbywa się na nośnikach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 6.04.2010Jak wygląda biznes w branży fitness?Polscy i zagraniczni eksperci branży fitness spotkają się podczas IV Fitness Marketing Event 2010. Wydarzenie odbędzie się 7–8 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas targów Fit-Expo Fitness & Sport Park.
0 1 0 0 0 6.04.2010ITCube CRM w firmie Komatsu PolandW marcu 2009 roku rozpoczęło się wdrożenie oprogramowania ITCube CRM w firmie Komatsu Poland. Głównym celem było stworzenie jednego, spójnego systemu informatycznego gromadzącego informacje o potencjalnych i obecnych klientach Komatsu. Dodatkowo firma postawiła sobie za cel uporządkowanie działań handlowych oraz wewnętrznego obiegu informacji. Ze względu na międzynarodowy charakter przedsiębiorstwa warunkiem koniecznym okazał się wielojęzyczny interfejs systemu.
0 1 0 0 0 6.04.2010Ambient Polska czuwa nad realizacją akcji ambientowej w galerii ArkadiaKampania wizerunkowa promująca nowe modele Fiata to pierwsza tak spektakularna akcja ambientowa w galerii handlowej Arkadia w Warszawie. Do tej pory centrum to, jako jedyne wśród tego typu obiektów, nie udostępniało powierzchni na tak szeroką skalę.
1 1 0 0 2 6.04.2010Kampania marki Bosch wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistościNajnowsza kampania reklamowa marki Bosch wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality – AR). To forma promocji dotychczas w Polsce nieznana. Także na świecie skorzystało z niej niewiele firm.
0 1 0 0 1 6.04.2010Fibra-Hallo.pl wdraża oprogramowanie poczty hybrydowejAgencja BTL Fibra-Hallo.pl wdraża oprogramowanie poczty hybrydowej. Dostawca systemu, firma Emtex Software, został wyłoniony w drodze przetargu. Poczta hybrydowa to usługa łącząca funkcjonalność poczty elektronicznej oraz cechy tradycyjnych usług poligraficznych i pocztowych.
0 1 0 0 0 6.04.2010MPG pracuje dla Biura Podróży Exim ToursDom mediowy MPG podpisał długoterminową umowę współpracy w zakresie planowania i zakupu mediów z Biurem Podróży Exim Tours.
0 1 0 0 0 6.04.2010Partner of Promotion zajmie się PR gry „Runes of Magic”Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Frogster Interactive Pictures, jednym z czołowych światowych wydawców gier Massively Multiplayer Online Games (MMOG).
0 1 0 0 0 2.04.2010Kreatury rozdaneJury XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Kreacji w Reklamie „Kreatura 2010” przyznało 19 nagród. Grand Prix natomiast otrzymała agencja MarketShare za akcję ambient media dla Webasto Petemar.