Koncept sklepu Intersport - Marketing przy Kawie
Koncept sklepu Intersport
  • 0
  • 1
1.03.2007

Koncept sklepu Intersport

Firma Kontekst zgodnie z planem zakończyła projekt konceptu wizerunkowego sklepu sportowego dla sieci Intersport. Prace projektowe trwały 14 miesięcy. W tym czasie powstało 14 sklepów marki Intersport, w których testowano koncepcje fasady, wnętrza i systemów meblowych oraz oświetlenie i merchandising. W najnowszym sklepie uruchomionym w centrum handlowym Złote Tarasy zrealizowano wszystkie elementy konceptu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2007