8000 litrów kawy w akcji Student - Marketing przy Kawie
8000 litrów kawy w akcji Student
  • 0
  • 1
1.03.2007

8000 litrów kawy w akcji Student

Agencja Momentum w 3 tygodnie rozlała około 8000 litrów „Nescafe 3 in 1”. Akcja samplingowa w ramach programu „Student”, przygotowana przez Momentum Worldwide, trwała od 15 stycznia do 9 lutego. W tym czasie studenci mieszkający w akademikach otrzymali blisko 40 000 gotowych do wypicia próbek kawy NESCAFÉ 3in1 Strong i prawie 20 000 saszetek do samodzielnego przygotowania – 3in1 i 2in1 NESCAFÉ Classic.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2007