Komunikator GG (dawne Gadu-Gadu) przygotowuje się do powrotu na polski rynek
  • 1
  • 2
17.02.2019

Komunikator GG (dawne Gadu-Gadu) przygotowuje się do powrotu na polski rynek

Firma England.pl – nowy właściciel GG – zamierza powrócić z tym najpopularniejszym przed laty komunikatorem. Liczy na dawnych użytkowników, chce także przekonać do siebie młodzież i seniorów. W aplikacji pojawią się emotikony i GIF-y, a sam jej layout zostanie odświeżony. Powrotowi towarzyszy kampania w internecie.

Ponowne wejście GG poprzedzone będzie:

  • odświeżeniem szaty graficznej strony www.gg.pl,
  • stworzeniem bloga lifestyle’owego na stronie Gadu-gadu.pl,
  • kampanią wizerunkową w mediach społecznościowych, pod hasłem #poGGadajmy.

GG chce trafić do odbiorców w różnym wieku: młodzieży, milenialsów, jak i przedstawicieli starszych pokoleń, w tym seniorów. Przewagą konkurencyjną ma być bezpieczeństwo komunikacji, w tym szyfrowanie rozmów.

– Chcemy inspirować ludzi do nawiązywania nowych znajomości – ułatwia to funkcja losowania kontaktu – oraz do swobodnej i jakościowej komunikacji ze znajomymi, rodziną i kontrahentami. GG to wygodne narzędzie do porozumiewania się w każdej sytuacji i na różnych polach codziennego funkcjonowania – zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. A także – do czego przykładamy bardzo dużą wagę – narzędzie bezpieczne. Rozmowy są szyfrowane i nikt poza samymi rozmówcami nie ma do nich wglądu – mówi Agnieszka Remus, współwłaścicielka England.pl.

Kampania GG #poGGadajmy prowadzona będzie na Facebooku, Instagramie, YouTube i blogu GG (gadu-gadu.pl). Oprócz treści tekstowych i graficznych na kanałach tych publikowane będą filmy reklamowe.

Pierwszy film, wyreżyserowany przez Aleksandra Dembskiego („Szkoła uwodzenia Czesława M.”, „Anatomia start-upu”), nosi tytuł „Nie musisz mówić”:

Koncept, strategię, kreację i komunikację przygotowała agencja Counico. Film według scenariusza Aleksandry Laudańskiej i Aleksandra Dembskiego zrealizowało studio Demmedia.

  • 2

Pamiętam

1 miesiąc temu

Może mam za dużo lat, ale mnie skrót GG kojarzy się wyjątkowo paskudnie - z okresem okupacji. Jeśli młodym klientom nie, to nie mam żalu, po prostu pamiętam więcej.

Andersen

1 miesiąc temu

Może powinien przestać bo od wielu lat kojarzy się z Gadu Gadu.

Lac

4 tygodnie temu

@Pamiętam: Nie przejmuj się - pewnie za chwilę dopadnie cię SKS i zapomnisz to stare skojarzenie, zastanowisz się chwilę i zaskoczysz - GG???? A! Gadu-Gadu

15 lutego 2019