0 1 0 0 0 26.03.2009SARE pokazuje, jak e-maile wyglądają w skrzynkach odbiorcówSpecjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE udostępniła swoim klientom rozwiązanie pozwalające obejrzeć wysyłane wiadomości w piętnastu różnych programach do odbioru poczty, bez potrzeby ich instalowania lub logowania się do nich. Funkcjonalność zintegrowana jest z systemem SARE, a jej wykorzystanie wpłynie istotnie na jakość dostarczanych odbiorcom newsletterów i mailingów.
0 1 0 0 0 26.03.2009Trzeci Festiwal Promocji Miast i RegionówJuż po raz trzeci Grupa Ströer organizuje Festiwal Promocji Miast i Regionów. Co roku konferencja przyciąga ponad 400 osób na co dzień zajmujących się promocją oraz marketingiem terytorialnym. W tegorocznym Festiwalu szczególne miejsce zajmą zagadnienia związane z marketingiem sportowym oraz marketingiem kultury.
0 1 0 0 0 26.03.2009DnB Nord Polska promuje polisę Nord FortjeneBank DnB Nord Polska wprowadził do oferty polisę lokacyjną Nord Fortjene, przygotowaną we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali. Nowy produkt wspierany jest przez intensywną kampanię reklamową.
0 1 0 0 2 26.03.2009Rynek aparatów cyfrowych według Skąpiec.plDla potencjalnych nabywców aparatów cyfrowych liczy się przede wszystkim marka. W tym zakresie batalię o serca i portfele polskich konsumentów wygrywa po raz kolejny Canon. Najchętniej sięgamy po modele z najtańszej półki, ale też coraz częściej stawiamy na lustrzanki. To niektóre wnioski płynące z raportu przygotowanego przez porównywarkę cen Skąpiec.pl.
0 1 0 0 0 26.03.2009Megatotal.pl – społecznościowa wytwórnia muzycznaPowstała alternatywa dla tradycyjnego modelu dystrybucji muzyki; narzędzie, dzięki któremu artyści mogą zbierać fundusze na wydanie płyt – Megatotal.pl, czyli społecznościowa wytwórnia muzyczna wydająca tylko te płyty, które jeszcze przed premierą są w stanie zyskać grono wiernych fanów.
0 1 0 0 0 26.03.2009Stanowisko GG Network SA nt. metodologii badań rynku radia internetowegoGG Network SA przedstawia swoje stanowisko i komentarz Zarządu spółki dotyczące raportu o rynku internetowych stacji radiowych, przygotowanego przez Gemius SA i PBI.
0 1 0 0 0 26.03.2009Design w „Dolinie Kreatywnej”Trwa konkurs „Doliny Kreatywnej” na najciekawszy designerski produkt młodej sztuki. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 17 kwietnia 2009 r. Projekt stypendialny „Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka” skierowany jest do twórców w wieku 14-25 lat.
0 1 0 0 0 26.03.2009Publicis dla Sanofi-AventisRozpoczyna się nowa kampania firmy Sanofi-Aventis, której zadaniem jest podniesienie świadomości marki Essentiale Forte. Spot reklamowy kampanii został przygotowany przez agencję Publicis.
0 1 0 0 0 26.03.2009Eventage walczy z kryzysemMedia nieustannie donoszą o pogarszającej się sytuacji ekonomicznej. Widmo recesji zawisło także nad branżą eventową. Agencje potrafią jednak stawić czoła napływającej do Polski fali kryzysu. W jaki sposób radzą sobie w obecnej sytuacji?
0 1 0 0 0 26.03.2009One-2-One dla Marquard Media PolskaOlivia, miesięcznik z portfolio wydawnictwa Marquard Media Polska startuje z nowym konkursem SMS-owym. Przygotowana przez One-2-One ogólnopolska akcja potrwa do 13 kwietnia.