Komu nie ufają klienci? – raport Programu Jakość Obsługi
  • 0
  • 2
4.04.2012

Komu nie ufają klienci? – raport Programu Jakość Obsługi

Klienci uważają, że najmniej wiarygodnym źródłem informacji o produktach są firmy i sprzedawcy w sklepach. Przy wyborze najbardziej interesują potencjalnych nabywców ceny oraz oferta, a najmniej – wygląd miejsca obsługi. W badaniu Programu Jakość Obsługi dwa tysiące klientów z całej Polski opowiedziało o swoich preferencjach zakupowych. Uzyskane wyniki stworzyły obraz współczesnych polskich konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47061 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr

8 lat temu

A dlaczego mam wierzyć firmom

Reklamy nagminnie mijaja się z prawdą podając małymi literkami gwiazdki, sprzedawcy sa albo niedouczeni albo nauczeni przez firmę podawania nieprawdy więc wcale się nie dziwię, że ludzie nie ufają temu przekazowi.

4 kwietnia 2012