Komisja Europejska i MTV Networks International zachęcają młodych ludzi do głosowania - Marketing przy Kawie
Komisja Europejska i MTV Networks International zachęcają młodych ludzi do głosowania
  • 0
  • 1
9.04.2009

Komisja Europejska i MTV Networks International zachęcają młodych ludzi do głosowania

Komisja Europejska oraz MTV Networks International ogłosiły start ogólnoeuropejskiej kampanii frekwencyjnej pod hasłem „Can you hear me Europe?”, która ma na celu zachęcenie młodych Europejczyków do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się między 4 a 7 czerwca 2009.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 kwietnia 2009