0 1 22.06.2006Kolejna kampania społeczna agencji profilekampanie społeczne TweetAgencja profile jest koordynatorem kampanii społecznej „Warto być za” dla Kompani Piwowarskiej SA.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 22.06.2006Salomon sponsorem Polskich Dni w Zell am See – KaprunSalomon, jeden z największych producentów sprzętu sportowego na świecie, będzie sponsorem kolejnej edycji Polskich Dni, która w tym roku odbędzie się między 8 a 15 lipca w Zell am See – Kaprun w Austrii.
0 1 0 0 0 22.06.2006Walne Zebranie PSPR w 4 miastach równocześnieW środę, 21 czerwca, podczas Walnego Zebrania Członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations odbywającego się jednocześnie w 4 miastach, uczestnicy zebrania udzielili absolutorium zarządowi za działalność w 2005 r. oraz wybrali prezesa i skarbnika PSPR.
0 1 0 0 0 22.06.2006Zwycięzcy Turnieju Coca-Cola Cup pojechali na mecz Polska – KostarykaZwycięzcy Coca-Cola Cup 2006 - Szkoła Podstawowa nr 37 z Białegostoku oraz Gimnazjum nr 3 z Lubina, wzięli udział w największym wydarzeniu piłkarskim na świecie – Finałach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Niemczech. Młodzi piłkarze dopingowali Polską Reprezentację w meczu z Kostaryką 20 czerwca br.
0 1 0 0 0 22.06.2006Serce Nomi dla dzieci z domów dzieckaOlbrzymim sukcesem zakończyła się „Loteria Pełna Serca”, pierwsza akcja pro-sprzedażowa wsparta działaniami PR, którą Agencja Reklamowa S4 zorganizowała w tym roku dla sieci Nomi.