„Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi” – druga odsłona kampanii Fundacji PZU (wideo) - Marketing przy Kawie
„Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi” – druga odsłona kampanii Fundacji PZU (wideo)
  • 2
  • 1
22.07.2015

„Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi” – druga odsłona kampanii Fundacji PZU (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii Fundacji PZU „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”. W tym roku celem działań jest zwrócenie uwagi na to, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze ponosi zarówno kierowca, jak i pieszy. Przekaz ten podkreśla hasło „Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55868 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 lipca 2015