4 1 0 0 0 15.07.2015Nowa kampania Allegro promuje różne kanały dostępu do serwisu (wideo)Wystartowała letnia odsłona kampanii wizerunkowej Allegro. Składają się na nią spoty telewizyjne oraz internetowe.
1 2 0 0 0 15.07.2015Dwie strony karty Visa: kampania promująca płatności w InternecieVisa Europe promuje płatności kartami Visa w Internecie. W ogólnopolskiej kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz Sieci, a także reklamę prasową i outdoorową.
2 1 0 0 0 14.07.2015Mały Głód kompletnie zapity – Danone wprowadza nowy produkt (wideo)Ruszyła kampania reklamowa najnowszego produktu firmy Danone – Danio Shake It. Obejmuje ona działania w telewizji oraz Internecie, w tym grę opartą na mechanizmie Google Street View. Zaplanowano też konkursy i gry miejskie na Wybrzeżu.
1 1 0 0 1 14.07.2015Poseł Łukasz Gibała przyznaje, że nie chce karmić polityków (wideo)Autorem kontrowersyjnego internetowego spotu „Nie dokarmiam polityków!” jest stowarzyszenie Kierunek Zmiana. Fakt ten ogłoszono podczas specjalnej konferencji prasowej w Sejmie. Przewodniczącym ugrupowania jest poseł niezależny Łukasz Gibała.
1 1 0 0 0 14.07.2015KFC inspiruje się Grecją w najnowszej kampanii (wideo)Sieć KFC wprowadza wakacyjne menu z grillowanym kurczakiem. W ofercie znajdą się m.in. składniki kojarzone z kuchnią grecką.
1 1 0 0 0 14.07.2015Prawo i Sprawiedliwość krytykuje walkę PO z dopalaczami (wideo)PiS wykorzystuje real-time marketing. W najnowszym spocie internetowym odnosi się do ostatnich zatruć dopalaczami.
0 1 0 0 0 14.07.2015Marki kosmetyczne Petal Fresh, Creightons i Art of Skin pod PR-ową opieką1 lipca dystrybutor marek kosmetycznych BestSellers Distribution rozpoczął współpracę na czas nieokreślony z agencją Konkret PR. Umowa zakłada prowadzenie działań z zakresu PR produktowego marek Petal Fresh, Creightons oraz Art of Skin.
0 1 0 0 0 13.07.2015„Skuteczny jak zawsze. A oszczędny jak nigdy” – kampania ZelmeraRuszyła szeroko zakrojona kampania promująca odkurzacze Zelmera. W jej ramach marka wyjaśnia odbiorcom, jak powinni czytać etykietę energetyczną, by dobrać najlepszy dla siebie odkurzacz. Jednocześnie stara się obalić mit, że to moc świadczy o skuteczności tego sprzętu.
0 1 0 0 0 13.07.2015Zgoda na koncentrację: połączenie sieci Stokrotka i PolomarketUOKiK wydał pozwolenie na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy przez Polomarket i Stokrotkę. Transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
1 1 0 0 0 13.07.2015Tancerka, blogerka i piosenkarka jako Casting Girls marki L’Oréal (wideo)Od 4 maja trwa internetowy projekt L’Oréal Casting Girls. Przez rok ambasadorki akcji będą występować w filmach wideo w umieszczanych w specjalnie założonym serwisie. Hasłem przewodnim projektu promującego koloryzację włosów Casting Crème Gloss L’Oréal Paris jest: „Żyj z pasją, nadaj życiu kolor!”.