1 1 0 11.12.2015Pieczenie pierników w świątecznej kampanii marki Amica (wideo)W okresie przedświątecznym Amica promuje nową linię sprzętów – In. Spot prezentuje funkcje urządzeń w kontekście gwiazdkowych przygotowań.
0 2 1 11.12.2015Badanie Radio Track (wrzesień–listopad)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 11.12.2015IMM: Przygotowania do świąt w social mediaPolscy internauci przymierzali się do wyboru świątecznych prezentów już od października. W listopadzie w social media zaroiło się od próśb o wsparcie zakupowe. Łącznie do końca pierwszego tygodnia grudnia pojawiło się ponad 13 tys. zapytań i wzmianek na temat prezentów – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
0 6 0 11.12.2015„Plany na świąteczne zakupy” – badanie GfK74,6% respondentów deklaruje, że zwykle zaczyna zakupy świąteczne w grudniu lub tuż przed Bożym Narodzeniem. W 2015 r. jednak 43,3% osób zaczęło kupować prezenty w listopadzie lub nawet wcześniej – wynika z badania GfK przygotowanego na zlecenie firmy PayPal.
0 1 0 10.12.2015Cyfrowy Polsat i Plus obsługiwane w mediach przez VizeumCyfrowy Polsat i Plus w drodze przetargu wybrały nowy dom mediowy. To Vizeum Polska, który od stycznia 2016 r. będzie odpowiadał za strategię mediową, planowanie i zakup mediów na potrzeby prowadzonych kampanii.
1 1 0 10.12.2015Kampania promocyjna ogólnopolskiego Święta Kina (wideo)12 grudnia odbędzie się ogólnopolskie Święto Kina. Z tej okazji przygotowano akcję, która ma popularyzować oglądanie filmów na dużym ekranie, wyrabiać nawyk chodzenia do kina oraz inspirować do ciekawych rozmów, przemyśleń, ale także do zabawy i relaksu.
0 1 1 10.12.2015PRCH: Grudzień kluczowym miesiącem dla handlu. Biżuteria i zabawki najczęściej wybierane przez PolakówW grudniu centra handlowe odwiedzane są prawie o 20% częściej niż w innych miesiącach – wynika z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych. W tym newralgicznym dla branży handlowej okresie największym zainteresowaniem klientów cieszą się sklepy oferujące biżuterię, zegarki, akcesoria i zabawki oraz książki. Te branże notują wówczas ponad dwukrotny wzrost wartości koszyka zakupowego.
0 1 0 10.12.2015OMD przejmuje od ZOG obsługę mediową spółki Żabka Polska9 grudnia rozstrzygnięty został przetarg na obsługę mediową spółki Żabka Polska, właściciela sieci Żabka i Freshmarket. Zwyciężył dom mediowy OMD.
0 2 0 10.12.2015Alma podkreśla w reklamie polskość produktów ze swojej ofertyRozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa „Alma – prawdziwie polskie delikatesy”. Jej celem jest promocja oferty żywności pochodzącej od krajowych producentów, z którymi firma współpracuje od lat.
0 1 1 10.12.201510 trendów konsumenckich na rok 2016 przedstawia EricssonNowe sposoby interakcji są głównym trendem w tegorocznym raporcie Ericsson ConsumerLab. Konsumenci oczekują, że sztuczna inteligencja wkrótce umożliwi porozumiewanie się z urządzeniami bez potrzeby wykorzystania smartfona. Połowa użytkowników smartfonów przewiduje też, że zostaną one zastąpione przez inne urządzenia w ciągu najbliższych pięciu lat.