Kochankowie z Internetu na antenie Telewizji Polsat
  • 0
  • 1
24.01.2007

Kochankowie z Internetu na antenie Telewizji Polsat

Kto szuka miłości w internecie? Kto ją znajdzie? Kto porzuca świat realny dla wirtualnego? Czy się w nim zatraci? Czy skończy się to ślubem? Dlaczego coraz więcej Polaków poszukuje bliskiej osoby przez internet? Odpowiedzi na te pytania już od 24.01.2007 r. o godzinie 23:00 w Polsacie, w cotygodniowym serialu dokumentalnym „KOCHANKOWIE Z INTERNETU”. Twórcami tego serialu są wybitni dziennikarze, dokumentaliści Irena i Jerzy Morawscy. Za „Serce z węgla” otrzymali prestiżową nagrodę im. Dariusza Fikusa. Są też autorami serialu „Ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym” kontrowersyjnego serialu, wzbudzającego szerokie zainteresowanie widzów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54880 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2007

23 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2007

Lipton zagrzewa do jazdy z Tequilą

Pod hasłem „Lipton zagrzewa do jazdy” rozpoczęła się zimowa kampania promocyjna marki Lipton, która ma zachęcić konsumentów do aktywnego spędzania wolnego czasu. Do wygrania w promocji jest 10 czteroosobowych pełnych atrakcji wyjazdów na białe szaleństwa w Alpy oraz 10 tysięcy kubków termicznych. Dodatkowo w najpopularniejszych zimowych kurortach Polski odbędzie się 10 jubileuszowa edycja Olimpiady FM, cykl imprez plenerowych organizowanych przez radio RMF FM, w tym roku sponsorowany i współorganizowany przez markę Lipton. Za realizację promocji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, za komunikację SMS agencja marketingu mobilnego Mobijoy!.