Lipton zagrzewa do jazdy z Tequilą
  • 0
  • 1
23.01.2007

Lipton zagrzewa do jazdy z Tequilą

Pod hasłem „Lipton zagrzewa do jazdy” rozpoczęła się zimowa kampania promocyjna marki Lipton, która ma zachęcić konsumentów do aktywnego spędzania wolnego czasu. Do wygrania w promocji jest 10 czteroosobowych pełnych atrakcji wyjazdów na białe szaleństwa w Alpy oraz 10 tysięcy kubków termicznych. Dodatkowo w najpopularniejszych zimowych kurortach Polski odbędzie się 10 jubileuszowa edycja Olimpiady FM, cykl imprez plenerowych organizowanych przez radio RMF FM, w tym roku sponsorowany i współorganizowany przez markę Lipton.
Za realizację promocji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, za komunikację SMS agencja marketingu mobilnego Mobijoy!.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 stycznia 2007