IAA rozmawia o CSR
  • 0
  • 1
24.01.2007

IAA rozmawia o CSR

Czym jest prawdziwy CSR? Jakie ma znaczenie dla społeczeństwa i branży? W jaki sposób przygotować i wdrożyć efektywny program CSR? – na te i na inne pytania chce odpowiedzieć konferencja „IAA – Road to CSR” organizowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce w ramach Dnia Specjalnego Impactor 2007.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2007

23 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2007

Lipton zagrzewa do jazdy z Tequilą

Pod hasłem „Lipton zagrzewa do jazdy” rozpoczęła się zimowa kampania promocyjna marki Lipton, która ma zachęcić konsumentów do aktywnego spędzania wolnego czasu. Do wygrania w promocji jest 10 czteroosobowych pełnych atrakcji wyjazdów na białe szaleństwa w Alpy oraz 10 tysięcy kubków termicznych. Dodatkowo w najpopularniejszych zimowych kurortach Polski odbędzie się 10 jubileuszowa edycja Olimpiady FM, cykl imprez plenerowych organizowanych przez radio RMF FM, w tym roku sponsorowany i współorganizowany przez markę Lipton. Za realizację promocji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, za komunikację SMS agencja marketingu mobilnego Mobijoy!.