Kobieta w social media: mniej powie o sobie, ale chętniej poleci markę
  • 0
  • 1
23.02.2012

Kobieta w social media: mniej powie o sobie, ale chętniej poleci markę

Kobiety są bardziej aktywne na portalach społecznościowych niż mężczyźni, ale mniej chętnie dzielą się osobistymi informacjami. Z jednym wyjątkiem: informacji o ich ulubionych markach – wynika z sondażu przeprowadzonego przez brytyjską firmę uSamp.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Justyna

12 lat temu

Łeeeee tam

I dlatego właśnie nie cierpię wszelkich socjologii, demografii i innych "nauk", wrzucających wszystkich do jednego worka. liczyłam na jakieś ciekawy, rzetelny raport, czytam czytam i na koniec dowiaduję się, że wszelkie konkluzje dotyczące świata albo chociażby Polski (zdawało mi się tak po przeczytaniu tytułu) wynikły z przemaglowania 600 Brytyjczyków. A może obcokrajowców, przebywających w WB? Nie wiadomo. Nie napisali... Super. A różnice kulturowe np? Tego nie bierze się pod uwagę? A jeśli miały dotyczyć tylko WB, fajnie byłoby to zaznaczyć gdzieś na wstępie.

23 lutego 2012