Klikamy „Lubię to”, bo chcemy zniżek - Marketing przy Kawie
Klikamy „Lubię to”, bo chcemy zniżek
  • 0
  • 2
8.11.2011

Klikamy „Lubię to”, bo chcemy zniżek

66 proc. polskich użytkowników Facebooka przyznaje się do bycia fanem lub fanką przynajmniej jednego oficjalnego profilu marki lub produktu. Tak wynika z badania IMAS International, który zapytał grupę pół tysiąca internautów, z jakiego powodu używają przycisków „Lubię to” lub „Nie lubię” na Facebooku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55376 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 listopada 2011