0 1 0 0 0 21.11.2011Nowe narzędzie Hypermedia IsobarAgencja Hypermedia Isobar wprowadza nowe narzędzie badawcze. Badanie „Brand Soul“ diagnozuje markę pod kątem jej „ludzkich“ cech i stanowi punkt wyjścia do zbudowania bądź też rozwijania charakteru marki. Na ten charakter składają się cechy emocjonalne oraz intelektualne, a także bagaż doświadczeń.
0 1 0 0 0 21.11.2011Kolejna edycja Dnia Darmowej DostawyDzień Darmowej Dostawy 2011 to 30 listopada. Ta akcja non profit podjęta przez e-sklepy ma przekonać wszystkich niezdecydowanych do zrobienia zakupów w Internecie.
1 1 0 0 0 21.11.2011Dymna, Fedorowicz, Korzeniowski i inni dla Małopolski (wideo)Od 21 listopada na antenie małopolskich radiostacji Anna Dymna, Jerzy Fedorowicz, Adam Grzanka (Formacja Chatelet), Robert Korzeniowski i Renata Przemyk opowiadają o funduszach europejskich. Projekt jest częścią najnowszej kampanii województwa: „To się w ramach nie mieści!”.
1 1 0 0 0 21.11.2011Adam Małysz i Robert Kubica dla Lotto (wideo)Od 21 listopada 2011 do 18 stycznia 2012 roku trwa nowy konkurs SMS-owy Lotto, którego twarzami są Adam Małysz i Robert Kubica.
0 2 0 0 0 21.11.2011Facebook liderem wśród portali społecznościowych w PolsceWedług badań Megapanel PBI/Gemius we wrześniu platforma Facebook.com odnotowała najwyższą liczbę realnych użytkowników wśród portali społecznościowych w Polsce. Dotychczasowy lider – NK.pl – spadł na drugie miejsce zestawienia.
0 4 0 0 0 21.11.2011Pierwszy raport na temat medialnego wizerunku górnictwaLiderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym publicity zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To, jak się komunikują z rynkiem, decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika – tak wynika z raportu „Wizerunek branży górniczej 2010 – 2011”, przygotowanego przez Imago Public Relations i Press-Service Monitoring Mediów i zaprezentowanego 21 listopada na konferencji „Górnictwo 2011” w Katowicach.
1 1 0 0 0 21.11.2011Clooney w spocie Nespresso zawita do Polski (wideo)28 listopada George Clooney zagości na antenie polskich stacji telewizyjnych w roli ambasadora marki Nespresso. Kampania potrwa do końca tego roku.
0 3 0 0 0 21.11.2011Kobiety oszczędzają na prezentach dla swoich partnerów – sondaż TNSTNS na zlecenie portalu eBay spytał Polaków o ich świąteczne plany: ile prezentów kupią, za ile oraz kogo obdarują najdroższymi upominkami.
0 3 0 0 0 21.11.2011Rymoliryktando napisaneRymoliryktando, czyli minifestiwal słowa, którego inicjatorem był L.U.C. wraz Narodowym Centrum Kultury – zakończone. Wydarzenie odbyło się 19 listopada w warszawskiej Fabryce Trzciny.
0 6 0 0 0 21.11.2011Październikowy ranking cytowań i informacjiW październiku liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (293). Najczęściej przytaczano wyniki publikowanych w tym dzienniku sondaży wyborczych (m.in. sondaż TNS OBOP dla GW z 4 października).