Klient pogadałby w weekend, ale nie ma z kim. Jak firmy (nie) dbają o swoich fanów na Facebooku - Marketing przy Kawie
Klient pogadałby w weekend, ale nie ma z kim. Jak firmy (nie) dbają o swoich fanów na Facebooku
  • 0
  • 2
15.07.2011

Klient pogadałby w weekend, ale nie ma z kim. Jak firmy (nie) dbają o swoich fanów na Facebooku

Użytkownicy Facebooka chcą dyskutować w weekend, ale… nie mają z kim. Z analizy dokonanej przez platformę wspierającą działania w social media Napoleon wynika, że aktywność fanów na stronach firmowych w wolne dni rośnie. W tym samym czasie spada jednak systematycznie aktywność moderatorów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

az

13 lat temu

hmmm

A kto jest moderatorem firmowego profilu na FB? Najczęściej pracownik Działu Marketingu firmy. Wciąż niewiele firm obsługują zewnętrzne agencje. A pracownicy w weekendy nie pracują, to proste.

Rozwiń komentarze

15 lipca 2011

14 lipca 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
14.07.2011

Levi's burzy berliński mur (wideo)

6 lipca marka Levi's zaprezentowała pierwszą globalną platformę kreatywną i ogólnoświatową kampanię marketingową, pierwszą na tak szeroką skalę w 138-letniej historii firmy. Kampania „Go Forth” jest inspirowana siłą młodych wprowadzających zmiany na świecie. Motto „Go Forth” uderza w konsumencki sentymentalizm, podkreślając, że czasy, w których żyjemy, nie są łatwe, ale są to nasze czasy – „Now is our time” („Teraz nadszedł nasz czas").