Levi's burzy berliński mur (wideo) - Marketing przy Kawie
Levi's burzy berliński mur (wideo)
  • 1
  • 1
14.07.2011

Levi’s burzy berliński mur (wideo)

6 lipca marka Levi’s zaprezentowała pierwszą globalną platformę kreatywną i ogólnoświatową kampanię marketingową, pierwszą na tak szeroką skalę w 138-letniej historii firmy. Kampania „Go Forth” jest inspirowana siłą młodych wprowadzających zmiany na świecie. Motto „Go Forth” uderza w konsumencki sentymentalizm, podkreślając, że czasy, w których żyjemy, nie są łatwe, ale są to nasze czasy – „Now is our time” („Teraz nadszedł nasz czas”).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2011