Komputronik – admin i promki spadają z nieba - Marketing przy Kawie
Komputronik z kampanią w social media zainspirowaną żartem
  • 0
  • 4
15.05.2024

Komputronik z kampanią w social media zainspirowaną żartem

Akcja sieci Komputronik „Admin i promki spadają z nieba (dosłownie)” jest częścią większej kampanii „O niebo lepiej”. Wszystko zaczęło się od żartu, który zaangażował ponad 20 tys. fanów.

Na oficjalnym profilu marki Komputronik na Facebooku pojawił się post z obietnicą: jeśli fani zostawią pod wpisem 20 tys. reakcji, admin konta skoczy ze spadochronem. Po trzech dniach post wygenerował założoną liczbę reakcji, a obietnica została spełniona.

W ramach kampanii:

  • prowadzono regularną komunikację,
  • przygotowano wydarzenie, na które w organiczny sposób zaproszonych zostało ponad 10 tys. osób. Udział w nim wzięło niemal 1 tys. uczestników.

Finałem akcji był live, który odbył się 14 maja na profilu Komputronika na Facebooku, z zapisem spadochronowego skoku admina. Tuż po zakończeniu na profilu pojawił konkurs wraz z limitowanymi promocjami dla fanów. Transmisja w kilka godzin dotarła do kilkudziesięciu tysięcy osób.

Za koncept kreatywny akcji, wsparcie w obszarze realizacji materiałów oraz działania social media, w tym wsparcie mediowe odpowiada agencja Brand Kolektyw. Partnerem akcji było GoPro.

  • 4
Komputronik z kampanią w social media zainspirowanej żartem

Komputronik z kampanią w social media zainspirowaną żartem

Komputronik z kampanią w social media zainspirowaną żartem
Komputronik z kampanią w social media zainspirowanej żartem
Komputronik z kampanią w social media zainspirowaną żartem

15 maja 2024