KinAds podsumowuje badania branży turystycznej
  • 0
  • 7
16.01.2015

KinAds podsumowuje badania branży turystycznej

Ubiegłoroczne wydatki reklamowe branży turystycznej spadły. Przodowały w nich biura podróży, a najwięcej skorzystała na nich telewizja. Na wakacje wyjechało 11 mln Polaków, w tym 2,7 mln osób spędziło je za granicą. Zdecydowana większość wybrała Polskę, zwłaszcza Bałtyk. Ponad 60% na urlop pojechało samochodem lub motocyklem – wynika z opracowania „Travel Raport: Polska na wakacjach” brokera reklamowego KinAds.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2015