0 4 0 0 0 5.09.2014Szlachetna Paczka tańczy poloneza i szuka SuperWW Krakowie ksiądz Jacek Stryczek, w Gdyni szczypiornista Artur Siódmiak, w Łodzi Norbi, a w 16 miastach wojewódzkich w całej Polsce ponad półtora tysiąca wolontariuszy – wszyscy oni 4 września zatańczyli poloneza na Studniówce Szlachetnej Paczki. Wydarzenie przypomina, że do finału akcji zostało sto dni.
3 1 0 0 0 5.09.2014Prezenterzy Radia Zet biją się o słuchaczy – kampania reklamowa rozgłośni (wideo)6 września rozpoczyna się druga odsłona kampanii Radia Zet „Bijemy się o słuchaczy”. Prowadzący poranek „Dzień dobry bardzo” w rewanżowym starciu będą walczyć o głosy słuchaczy z prowadzącymi popołudniowy program „Uważam Zet”.
2 1 0 0 0 5.09.2014T-Mobile podkreśla zalety taryfy Jump! (wideo)8 września stratuje kolejna odsłona kampanii taryfy Jump! T-Mobile. W filmach reklamowych akcent kładziony jest na poszczególne zalety tej oferty.
0 1 0 0 0 5.09.2014Ruszyły zgłoszenia do Young Creative Eurobest 2014Z początkiem września otwarte zostały zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Na zainteresowanych czekają trzy kategorie – każda z nich skierowana do innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej. Chęć udziału można zgłaszać do 30 września.
1 1 0 0 0 5.09.2014Michał Milowicz burgerową legendą w spocie McDonald’s (wideo)3 września rozpoczął się konkurs „Mój burger” marki McDonald’s, w którym konsumenci mogą stworzyć kanapkę marzeń. Uczestnikom pomagać będzie burgerowa legenda – w tej roli aktor i piosenkarz Michał Milowicz.
0 1 0 0 0 4.09.2014Las Vegas Power Energy Drink oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnejPolski Związek Piłki Nożnej oraz Las Vegas Power Energy Drink informują o zawarciu umowy, na mocy której producent napoju energetyzującego uzyskał status oficjalnego partnera reprezentacji Polski w piłce nożnej. Współpraca została rozpoczęta 3 września i będzie trwać przez najbliższe 4 lata.
0 1 0 0 0 4.09.2014„#PrawdaJestTaka, że rozebraliście nastolatkę” – STS krytykuje reklamę Sprite’aStowarzyszenie Twoja Sprawa zwróciło uwagę na reklamę marki Sprite. W spocie zobaczyć można całującą się parę. Chłopak rozbiera w nim młodą dziewczynę. Organizacja namawia do wklejania na facebookowym profilu marki mema opatrzonego hasłem „#PrawdaJestTaka, że rozebraliście nastolatkę”, nawiązującym do sloganu kampanii.
1 1 0 0 0 4.09.2014Kruk ostrzega: „Twój dług dotyka wszystkich twoich bliskich” (wideo)Ruszyła kampania reklamowa Grupy Kruk. Firma po raz kolejny zwraca się do osób zadłużonych. Tym razem tematem jest wpływ długu na relacje rodzinne.
1 1 0 0 4 4.09.2014Producent zamków do drzwi przekonuje: „Zabezpiecz się!” (wideo)W sierpniu ruszyła kampania wizerunkowa marki Lob – producenta zamków do drzwi. Po raz pierwszy w historii firmy wyprodukowany został spot reklamowy. „Zabezpiecz się!” – to hasło przewodnie działań.
1 1 0 0 1 4.09.2014„Zwyciężamy dla Was” – Legia Warszawa w hołdzie dla stolicy (wideo)Zakończyła się produkcja filmu „Zwyciężamy dla Was”. Legia Warszawa ukazuje w nim związek, jaki łączy ją ze stolicą. Spot ma być także hołdem dla miasta i jego bohaterów.