2 1 0 0 0 16.04.2015Sony i fotograf ośmiornica (wideo)Ośmiornica z nowozelandzkiego oceanarium Sea Life Aquarium fotografuje osoby zatrzymujące się przy jej akwarium. Pracownicy oceanarium przyuczyli zwierzę do tego na potrzeby reklamy Sony.
0 1 0 0 0 16.04.2015Żabka wybrała agencję PZLŻabka Polska, właściciel sieci sklepów convenience, wybrała agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej marki. W przetargu zwyciężył PZL. Wcześniej firma współpracowała w tym zakresie z Heart & Brain.
0 2 0 0 0 16.04.2015Wydatki na promowanie mody w 2014 r. – CodemediaBranża związana z modą wydała w 2014 r. ponad 187 mln zł (netto, po rabacie) na reklamę. To wzrost o ponad 1/5 w stosunku do 2013 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
1 1 0 0 0 16.04.2015Nike motywuje kobiety w kampanii „#LepszaJa” (wideo)Marka Nike rozpoczęła kampanię „#LepszaJa”. Zachęca w niej kobiety do aktywnego stylu życia, podejmowania nowych wyzwań i realizowania osobistych celów treningowych.
2 1 0 0 0 16.04.2015Morlińskie zabierają głos w spocie reklamowym (wideo)16 kwietnia wystartowała kampania reklamowa marki Morliny (Animex). Realizowana jest w telewizji oraz Internecie pod hasłem „Teraz Morlińskie mają głos”. Celem działań jest nadanie marce nowego wizerunku.
1 1 0 0 0 16.04.2015Okocim „wznosi toast za tych, którzy walczą do końca” (wideo)Od 16 kwietnia w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy marki Okocim Jasne Pełne. To kontynuacja kampanii „Wojownicy” prowadzonej od maja 2014 r.
2 1 0 0 0 16.04.2015Fundacja Dzieci Niczyje radzi: „Przytul hejtera” (wideo)16 kwietnia została zainaugurowana kampania społeczna „Przytul hejtera” przeciwko przemocy werbalnej w Internecie. Jej celem jest uświadomienie młodzieży szkodliwości hejtu i mowy nienawiści, a także zaprezentowanie metod reagowania na te zjawiska. Organizatorem akcji jest Fundacja Dzieci Niczyje.
1 1 0 0 0 15.04.2015„Chcesz czy nie opodatkować się na rzecz własnego Kościoła?” – pyta Janusz Palikot w spocie wyborczym (wideo)Kandydat na prezydenta wylicza kwoty, jakie z budżetu państwa przeznaczane są na Kościół katolicki.
4 3 0 0 0 15.04.2015Warszawska kampania „Bez PIT-u PIT-u” (wideo)1 kwietnia w warszawskiej komunikacji miejskiej pojawiły się krótkie ogłoszenia dotyczące funkcjonowania miasta. Informowały m.in. o tym, że w piątki metro zatrzymywać się będzie tylko na stacjach na literę P, a wypożyczalnie rowerów miejskich zostaną zastąpione wypożyczalniami butów. Był to etap teaserowy kampanii „Bez PIT-u PIT-u”, zachęcającej do płacenia podatków w stolicy.
2 1 0 0 0 15.04.2015Tomasz Kot jako głowa rodziny w nowym formacie reklamowym T-Mobile (wideo)Twarzą kampanii promującej taryfy Jump! Family został aktor Tomasz Kot. W reklamie towarzyszy mu m.in. Szymon Piotr Warszawski, który wcielił się w rolę psa.