0 1 0 0 0 19.12.2014Jakub Rzeźniczak polskim ambasadorem PumyMarka Puma ogłosiła nawiązanie współpracy z piłkarzem Legii Warszawa, Jakubem Rzeźniczakiem. Jeden z najlepszych obrońców Ekstraklasy dołączył tym samym do m.in. Grzegorza Krychowiaka i Bartosza Bereszyńskiego, którzy są polskimi ambasadorami firmy spod znaku dzikiego kota.
1 3 0 0 0 19.12.2014Białystok promuje się jako „tradycyjnie wielokulturowy” (wideo)Ruszyła kampania Fundacji Dialog „Białystok. Tradycyjnie wielokulturowy”. Jej celem jest budowanie dialogu międzykulturowego oraz zwiększanie świadomości białostoczan w kwestiach związanych ze zwyczajami i dziedzictwem przedstawicieli wielu narodowości.
0 1 0 0 0 19.12.2014Grupa Maspex Wadowice kupuje wybrane aktywa firmy Agros-Nova [aktualizacja]18 grudnia Grupa Maspex Wadowice podpisała wstępną umowę z IK Investment Partners na zakup wybranych aktywów firmy Agros-Nova. Są nimi dwa zakłady produkcyjne w Łowiczu i Wąsoszu oraz m.in. marki Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn i DrWitt. Warunkiem wejścia w życie umowy jest uzyskanie zgody UOKiK. Strony nie ujawniają wartości transakcji.
1 2 0 0 0 18.12.2014„Bal można oprzeć na Żubrze” – kampania przed karnawałem (wideo)W połowie grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żubr. Nawiązuje do zbliżającego się karnawału.
1 3 0 0 0 18.12.2014Tauron i agenci w czerni uczą dzieci, jak korzystać z prądu (wideo)Wstrzymywacz czasu, skaner przenikający materię, a do tego okulary, po założeniu których można stać się niewidzialnym – to gadżety należące do agentów w czerni. Za pośrednictwem bohaterów filmu edukacyjnego Tauron Dystrybucja przekazuje dzieciom wiedzę na temat bezpiecznego korzystania z urządzeń zasilanych prądem. Premiera odbyła się krakowskim Kinie pod Baranami.
0 1 0 0 0 18.12.2014Sieci handlowe wciąż zabraniają fotografowania produktów i skanowania cen – badanie ABR SestaW porównaniu z ubiegłym rokiem sieci handlowe nieco przychylniej patrzą na klientów, którzy robią zdjęcia produktom i skanują ceny. Rynek zmienia się pod tym względem, ale wciąż bardzo wolno wobec oczekiwań konsumentów – wynika z badania firmy ABR Sesta.
0 4 0 0 0 18.12.2014Jakich prezentów internauci szukają przed świętami? – badanie IMMGrudzień to okres przedświątecznych zakupów. W tym czasie sklepy internetowe odnotowują rosnące zainteresowanie produktami. Zwiększa się też aktywność internautów dyskutujących o prezentach. Bazując na danych udostępnionych przez Allegro, Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje w social media na temat produktów najczęściej kupowanych w tym serwisie.
1 1 0 0 0 18.12.2014Orange pakuje prezenty w warszawskiej galerii handlowej (wideo)W warszawskim centrum handlowym Blue City stanęła maszyna pakująca prezenty. Każdy, kto włożył do jej wnętrza kupione upominki, otrzymywał je schowane w wielkich pudłach o kształtach gwiazdy, dzwonka, anioła, renifera czy choinki. Dodatkowo marka Orange, inicjator akcji, dołączała niespodziankę.
0 1 0 0 0 18.12.2014Wizerunek galerii handlowych na przykładzie wrocławskich centrówNiemal połowa klientów odwiedza galerie handlowe, by kupić ubrania, a 31% z góry wie, w którym konkretnie sklepie zrobi zakupy odzieżowe. To jeden z wniosków raportu opracowanego przez firmę Wills Integrated na podstawie badań wrocławskiego rynku galerii handlowych.
0 3 0 0 0 18.12.2014„Zasięg i ocena technologii przekazu wideo w Internecie” – raport firmy Millward BrownJak w najbliższych latach będzie rozwijała się reklama wideo w Internecie? Próbą odpowiedzi na to pytanie jest raport przygotowany przez Millward Brown na zlecenie firmy SMEbusiness.pl.