Protest przeciwko (nudzie w) szkole - Marketing przy Kawie
Protest przeciwko (nudzie w) szkole
  • 0
  • 1
8.09.2006

Protest przeciwko (nudzie w) szkole

W jaki sposób zaprezentować kilka marek w jednej wspólnej akcji promocyjnej, zachowując ich tożsamość i cechy? Jak takie multibrandowe podejście połączyć w efektywnej i efektownej kampanii, która nie kosztuje majątku, jest w stanie konkurować z działaniami rynkowych gigantów i wykorzystuje sprawnie PR, nowe media, marketing partyzancki, BTL i wszystko, co najlepsze z palety nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych? W sierpniu ruszyła, przygotowywana od maja, niecodzienna akcja promocyjna firmy Corex pod hasłem: „Protest przeciwko (nudzie w) szkole.”

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2006