KER: Limitowany „Internet bez limitu” Play i billboard ze skąpo ubranymi kobietami naruszają normy Kodeksu etyki reklamy
  • 0
  • 1
13.08.2015

KER: Limitowany „Internet bez limitu” Play i billboard ze skąpo ubranymi kobietami naruszają normy Kodeksu etyki reklamy

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi na kolejne reklamy. KER uznała, że internetowa kreacja Play z hasłem „Internet bez limitu” oraz billboard promujący panele podłogowe firmy PPHU Multifloor naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54821 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 sierpnia 2015

12 sierpnia 2015