Branża turystyczna musi otworzyć się na kanały cyfrowe – Deloitte
  • 1
  • 1
13.08.2015

Branża turystyczna musi otworzyć się na kanały cyfrowe – Deloitte

66 proc. Brytyjczyków powyżej 16. roku życia w poszukiwaniu ofert wyjazdów wakacyjnych korzysta głównie z Internetu. 59 proc. turystów porównuje ceny ofert online, a portale z porównywarkami stanowią najpopularniejszy i wpływowy sposób poszukiwania wakacji (wykorzystywane przez 42 proc. użytkowników) – wynika z analizy Deloitte.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 sierpnia 2015

12 sierpnia 2015