0 1 0 0 0 5.08.2015Philips przedłuża współpracę z Anną DereszowskąMarka Philips przedłuża współpracę z Anną Dereszowską, która od września 2014 r. pełni funkcję ambasadorki kategorii pielęgnacji kobiecej. Aktorka nadal będzie użyczać wizerunku w promocji produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji twarzy oraz depilacji światłem IPL.
0 2 0 0 0 5.08.2015Sieci kawiarni mają się dobrze – badanie ARC Rynek i Opinia (infografika)W rankingu najbardziej znanych kawiarni sieciowych nastąpiły przetasowania. Cztery sieci w ciągu ostatniego roku odnotowały wzrost znajomości spontanicznej na poziomie minimum 10 punktów procentowych: Costa Coffee (12 p.p.), Tchibo (11 p.p.), McCafé (11 p.p.) oraz Green Caffé Nero (10 p.p.) – wynika z badania „Cafe Monitor 2015” ARC Rynek i Opinia.
1 4 0 0 0 5.08.2015Felix Baumgartner w podniebnych akrobacjach na lotnisku w Debrznie – akcja Red Bulla (wideo)Felix Baumgartner i Jakub Przygoński w ramach projektu „Red Bull Heli Drifting” stanęli do wyścigu na lotnisku garnizonowym w Debrznie (województwo pomorskie). Sprawdzili możliwości śmigłowca Bolkov Bo 105 i samochodu rajdowego Toyota GT 86.
0 1 0 0 0 5.08.2015Skandia podsumowuje „Pozytywne obroty” [aktualizacja]Skandia podsumowuje akcję CSR, którą prowadziła w maju. Dzięki pomocy użytkowników aplikacji Endomondo w ciągu miesiąca przejechano ponad 4,8 mln km. Rekordowa liczba 42 852 rowerzystów podjęła wyzwanie. W efekcie firma przekaże 30 tys. zł na rzecz edukacji w zakresie bezpieczeństwa na drogach.
2 1 0 0 0 4.08.2015Emil Karewicz przekonuje: „Stawka to życie. Zastawka to życie” (wideo)Codziennie w Polsce stu osobom przestaje bić serce. Choroby układu krążenia wciąż są głównym zabójcą Polaków. Jedną z metod przeciwdziałania takiemu stanowi rzeczy jest przezcewnikowa implantacja zastawki aortalnej. W kampanii „Stawka to życie. Zastawka to życie” przypomina o tym Emil Karewicz.
1 1 0 0 2 4.08.2015Mercedes-Benz eksploruje „Miasto sprzeczności” (wideo)Mercedes-Benz we współpracy z lifestyle’owym serwisem internetowym Highsnobiety przygotował spot, którego akcja dzieje się w Warszawie. Za kierownicą samochodu zasiadł warszawiak z krwi i kości.
2 1 0 0 0 4.08.2015Adidas i Pharrell Williams prezentują prawdziwe supergwiazdy (wideo)W nowym spocie Adidasa ponownie wystąpił Pharrell Williams. Kampania skoncentrowana jest wokół zaprojektowanej przez artystę kolekcji Supershell i stara się pokazać, że supergwiazdą może być nie tylko osoba podziwiana przez miliony fanów.
0 1 0 0 0 4.08.2015Sparc Media dołącza do Pureprofile GroupPureprofile – firma badawcza z obszaru online marketingu – zakończyła proces nabycia Sparc Media. 29 lipca połączone firmy zadebiutowały na australijskiej giełdzie papierów wartościowych ASX.
0 1 0 0 0 4.08.2015T-Mobile Polska wybrał doradcę strategicznego w zakresie komunikacji korporacyjnejFirma T-Mobile Polska rozpoczęła współpracę z Lighthouse Consultants. W ramach zawartej umowy agencja zajmie się bieżącym doradztwem strategicznym w obszarze komunikacji korporacyjnej. Będzie też wspierać operatora w działaniach medialnych, a także crisis oraz issue managementem.
0 1 0 0 0 4.08.2015Internetowe reklamy firm Stock Polska i Deutsche Bank niezgodne z normami Kodeksu etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy uznała, że reklama Sznapsa de Luxe (Stock Polska) narusza normy Kodeksu etyki reklamy. Zastrzeżenia wzbudziła też kreacja Deutsche Banku.