Karnawałowe opakowanie Grey Goose
  • 0
  • 1
5.01.2007

Karnawałowe opakowanie Grey Goose

Słowo karnawał stanowi synonim barwnej maskarady, balu przebierańców, unikalnego wymiaru zabawy. Mieni się tysiącem barw i świateł, ponętnie połyskuje. Takiego też niezwykłego wymiaru nabiera nowe opakowanie luksusowego trunku, jakim jest wódka Grey Goose. Odbija w sobie tajemnicę smaku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2007

II Festiwal Plakatu Reklamowego w Krakowie

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, promując swoje medium, a przede wszystkim reklamę plakatową, organizuje po raz drugi Festiwal Plakatu Reklamowego pod nazwą „Barbakan 2007”. Impreza odbędzie się w Krakowie w dniach od 26 kwietnia do 20 maja 2007 roku. Prezentacje i wystawy festiwalowe pokazane zostaną w obrębie Barbakanu i wokół niego na Plantach, jak również w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej, Wyższej Szkole Teatralnej oraz w Muzeum Historycznym Miasta Krakowa w Rynku Głównym. Muzeum wraz z Miastem Krakowem i Biurem Reklamy i Plakatowania „Koneser” są partnerami Izby przy realizacji tego przedsięwzięcia.