0 2 0 0 0 22.11.2012Kampania społeczna „Reklamo, oddaj krew”W tym roku już po raz trzeci odbywa się kampania społeczna „Reklamo, oddaj krew”. Jej tegoroczne hasło brzmi „Wypłyń z grupą”. Akcja propagująca krwiodawstwo potrwa do 6 grudnia.
0 4 0 0 0 22.11.2012Spada dynamika wzrostu rynku e-commerce – badanie polskich sklepów internetowychPolski rynek e-commerce stale rośnie, jednak dynamika tego wzrostu w ostatnich dwóch latach wyraźnie opada. Odbiciem tej tendencji jest spowolnienie wzrostu liczby sklepów internetowych, których w roku 2012 przybędzie o około 12%.
0 4 0 0 0 22.11.2012Promocja konsumencka „Pulmoll – nagrody na okrągło”„Pulmoll – nagrody na okrągło” to hasło nowego konkursu promującego dropsy na gardło Pulmoll. Akcja potrwa do 21 grudnia.
0 1 0 0 0 22.11.2012Motyw wody w nowej identyfikacji wizualnej firmy MagellanMagellan, usługodawca finansowy sektora medycznego, dokonał kompleksowego odświeżenia wizerunku spółek działających w ramach struktury jego grupy. Nowa komunikacja marki ma opierać się na pozytywnych emocjach związanych z wodą.
0 1 0 0 0 22.11.2012Coca-Cola zmienia swoją stronę internetową w platformę JourneyThe Coca-Cola Company zastąpiła swoją dotychczasową stronę internetową nową platformą cyfrową – Coca-Cola Journey. Jako magazyn cyfrowy ma ona koncentrować się na ważnych sprawach społecznych oraz informacjach o firmie. Zawartość ma wywoływać dialog z odbiorcami, a także w twórczy sposób przybliżać im markę.
1 1 0 0 0 22.11.2012Skrzat z prezentem dla renifera w reklamie Chicco (wideo)We wszystkich kinach Cinema City rozpoczyna się świąteczna kampania wizerunkowa marki Chicco, włoskiego producenta dziecięcych akcesoriów. Emisja 30-sekundowego spotu potrwa od 23 listopada do 3 stycznia.
0 2 0 0 0 22.11.2012Wartość Polski jako marki narodowej wzrosła o 75%Dzięki Euro 2012 znacznie poprawił się wizerunek Polski za granicą. Brand Finance Institute przeprowadził analizę, z której wynika, że spośród 100 badanych krajów Polska odnotowała najwyższy wzrost wartości marki.
0 2 0 0 0 22.11.2012Wpisy o produktach fashion na Facebooku – raport „Social Media Fashion”Aż 28% osób, które polubiły jakąś markę odzieżową na Facebooku, przyznaje, że rozważały zakup lub dokonały go pod wpływem treści publikowanych w serwisie. Jednocześnie aż 16% badanych deklaruje, że odwiedziło również sklep, aby obejrzeć produkty – wynika z raportu „Social Media Fashion”, przygotowanego przez agencję social media Think Kong we współpracy z CheeseCat, Socjomania.pl i firmą badawczą SW Research.
0 1 0 0 0 21.11.2012III Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych – podsumowanieOd 15 do 16 listopada odbywało się III Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych, organizowane przez Instytut Lotnictwa w Warszawie. Wydarzenie zgromadziło naukowców i praktyków w dziedzinie marketingu z całej Europy oraz pracowników działów marketingu instytutów badawczych, uczelni wyższych i przedsiębiorstw.
1 1 0 0 1 21.11.2012Co wspólnego ma Fryderyk Chopin z warzywami Dawtona? (wideo)W listopadzie i grudniu w głównych stacjach telewizyjnych można obejrzeć spot reklamowy produktów marki Dawtona. Polska firma spożywcza odświeża swój wizerunek i rusza z nową kampanią.