Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium z Piotrem Adamczykiem i Radosławem Kotarskim
  • 1
  • 1
18.11.2019

Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium z Piotrem Adamczykiem i Radosławem Kotarskim

18 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z Eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotykają się Piotr Adamczyk oraz Radosław Kotarski.

Bank Millennium i Eurobank działają już pod jedną marką. Jesteśmy jednym zespołem. W reklamie, w której mowa o naszej integracji, występują Piotr Adamczyk, który przez wiele lat pojawiał się w reklamach Eurobanku oraz Radek Kotarski występujący w spotach Millennium.

Symbolikę tego spotkania wzmacnia jego sceneria – Gdańsk, który ma szczególne znaczenie w historii Banku Millennium oraz most Ołowianka. Mosty od zawsze skracały dystans i łączyły ludzi, a my dziś cieszymy się, że możemy witać szersze grono klientów w połączonym banku – mówi Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.

W czasie przedłużonego weekendu 9–11 listopada wszystkie oddziały dotychczasowej sieci własnej i franczyzowej Eurobanku zostały wyposażone w materiały marketingowe obowiązujące w oddziałach Banku Millennium.

Reklamę wizerunkową połączonego banku będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w Internecie.

Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję  zrealizował Corner Shop. Media kupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w Internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

  • 1
Bank Millennium i Eurobank

Bank Millennium i Eurobank we wspólnej kampanii

18 listopada 2019