Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium z Piotrem Adamczykiem i Radosławem Kotarskim - Marketing przy Kawie
Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium z Piotrem Adamczykiem i Radosławem Kotarskim
  • 1
  • 1
18.11.2019

Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium z Piotrem Adamczykiem i Radosławem Kotarskim

18 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z Eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotykają się Piotr Adamczyk oraz Radosław Kotarski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2019