Owinięta waszym kocem czuję się jak w środku lata – śpiewa Nosowska w kampanii „Dobry głos dla firm” ING BŚ
  • 1
  • 1
18.11.2019

Owinięta waszym kocem czuję się jak w środku lata – śpiewa Nosowska w kampanii „Dobry głos dla firm” ING BŚ

ING Bank Śląski wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Dobry głos dla firm”. W spocie radiowym Katarzyna Nosowska zachęca, aby dzielić się dobrymi opiniami o firmach również w czasie świąt.

„Dobry głos dla firm” to akcja, w której zgłoszone przez internautów opinie o firmach zamieniają się w piosenki wyśpiewywane przez znanych artystów. Katarzyna Nosowska, twarz edycji 2019, ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewała 15. Nagrała też do nich teledyski.

Teraz w radiu zachęca do dzielenia się dobrymi opiniami również w czasie świąt. Działania prowadzone będą do 15 grudnia.

W okresie przedświątecznym często obdarowujemy bliskich i znajomych, a przecież przy tej okazji możemy zrobić też prezent swoim ulubionym firmom. Wystarczy podzielić się dobrym głosem, komentarzem, opinią. Zachęcamy do tego Polaków, bo dobre opinie to nasz wspólny interes. Dzięki temu my, konsumenci, mamy łatwiejszy wybór i lepsze produkty, a firmy mają więcej klientów – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING BŚ.

  • Agencja: Gong
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub
  • 1
„Dobry głos dla firm” ING BŚ

ING Bank Śląski z radiową odsłoną kampanii „Dobry głos dla firm”

18 listopada 2019