ING BŚ zmienia opinie o firmach w piosenki. Śpiewają je Mela Koteluk i Paweł Domagała
  • 5
  • 0
5.11.2018

ING BŚ zmienia opinie o firmach w piosenki. Śpiewają je Mela Koteluk i Paweł Domagała

W nowej kampanii ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Wystartowała akcja „Dobry głos dla firm”. Ma pomóc przedsiębiorcom zdobywać nowych klientów dzięki większej liczbie dobrych opinii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 listopada 2018