0 1 10.11.2006Kampania wizerunkowa magazynu „Brief”kampanie reklamowe TweetAgencja reklamowa Adwertajzing zrealizowała kampanię wizerunkową magazynu „Brief”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.11.2006Egipt prezentuje nową globalną kampanię reklamowąEgipski Urząd ds. Turystyki rozpoczął nową, wartą kilka milionów dolarów kampanię reklamową. Spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe kampanii zatytułowanej: „Egipt – jedyny pod słońcem” pojawią się w mediach na całym świecie.
0 1 0 0 0 10.11.2006Canal+ Cyfrowy powierzy obsługę reklamową swych marek agencji Gruppa66 OgilvyCANAL+ Cyfrowy rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową platformy cyfrowej CYFRA+, a także CANAL+, CANAL+ Film, CANAL Sport, CANAL+ Sport2, ale kino!, MiniMini, ZigZap, PLANETE i Kuchnia.tv, powierzając realizację strategii reklamowej w 2007 roku agencji Gruppa66 Ogilvy. Dotychczas marki CANAL+ Cyfrowy obsługiwała agencja Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 0 0 10.11.2006Agencja TBWA przekonuje do głosowania„Kółko i krzyżyk” - powszechnie znana gra, widnieje na projekcie kartki pocztowej oraz plakatu przygotowanych przez agencję TBWA do kampanii Polskiej Fundacji im. Roberta Schumana. Celem kampanii jest skłonienie osób w wieku 16-20 lat na terenie całego kraju do wzięcia udziału w wyborach samorządowych 12 listopada br.
0 1 0 0 0 10.11.2006Druga edycja Independent Flair League za namiCzwarta odsłona międzynarodowej Niezależnej Ligi Barmańskiej zakończona. Finałowe rozgrywki, IFL Flair Halloween Final Edition, odbyły się 5 listopada w warszawskim klubie Lucid.