Canal+ Cyfrowy powierzy obsługę reklamową swych marek agencji Gruppa66 Ogilvy
  • 0
  • 1
10.11.2006

Canal+ Cyfrowy powierzy obsługę reklamową swych marek agencji Gruppa66 Ogilvy

CANAL+ Cyfrowy rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową platformy cyfrowej CYFRA+, a także CANAL+, CANAL+ Film, CANAL Sport, CANAL+ Sport2, ale kino!, MiniMini, ZigZap, PLANETE i Kuchnia.tv, powierzając realizację strategii reklamowej w 2007 roku agencji Gruppa66 Ogilvy. Dotychczas marki CANAL+ Cyfrowy obsługiwała agencja Euro RSCG Warsaw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 listopada 2006

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2006

RMF FM - najwięcej słuchaczy w największych miastach

RMF FM umacnia swoją pozycję wśród osób w wieku 16-49 lat, mieszkających w największych miastach i aglomeracjach Polski, osiągając w tej grupie zasięg dzienny na poziomie ponad 26%. Tak dobry wynik radia RMF FM to sukces szczególnie wart odnotowania, gdyż to właśnie na rynkach wielkomiejskich konkuruje ze sobą najwięcej stacji radiowych, zarówno ogólnopolskich, jak i ponadregionalnych oraz lokalnych. Co więcej RMF FM osiąga tak doskonały wynik wśród mieszkańców dużych miast w wieku 16-49 lat, a więc w grupie bardzo atrakcyjnej i najwyżej cenionej przez reklamodawców.