Kampania wizerunkowa i nowa identyfikacja wizualna Getin Banku - Marketing przy Kawie
Kampania wizerunkowa i nowa identyfikacja wizualna Getin Banku
  • 0
  • 10
14.01.2013

Kampania wizerunkowa i nowa identyfikacja wizualna Getin Banku

14 stycznia rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa, towarzysząca wdrożeniu nowej strategii Getin Banku, która obejmuje także zmianę logo i identyfikacji wizualnej firmy. Podstawą identyfikacji ma być odświeżona idea Get In – Getin Bank zachęca klientów do aktywności: wejdź, sprawdź i porównaj.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2013