No logo w domach towarowych
  • 0
  • 2
11.01.2013

No logo w domach towarowych

W ramach kampanii „No Noise” (ang. bez hałasu) sieć brytyjskich domów towarowych Selfridges namówiła znane marki, takie jak Heinz czy Levi’s, do usunięcia logo z produktów sprzedawanych w jej placówkach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2013

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2013

„Hydrozagadka” z Igą Cembrzyńską promuje płacenie abonamentu (wideo)

W ostatnich dniach grudnia 2012 roku ruszyła kampania abonamentowa Telewizji Polskiej inspirowana filmem Andrzeja Kondratiuka „Hydrozagadka”. Widzowie TVP mogą zobaczyć dwie wersje reklamy: „Pospiesz się i pociesz się troszkę” z Igą Cembrzyńską, Wiesławem Gołasem i Józefem Nowakiem oraz „Raduj się razem z nimi”, w której do płacenia abonamentu RTV zachęcają Iga Cembrzyńska, Franciszek Pieczka i Jerzy Dobrowolski.