Kampania wizerunkowa „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s”
  • 0
  • 1
23.04.2010

Kampania wizerunkowa „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s”

Pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa dynamicznie rozwijającej się marki szkockiej whisky startuje 24 kwietnia br. Jej hasło to „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s”. Za przygotowanie i obsługę działań odpowiadają agencje Genero i Unlimited. Strategię PR zaplanowała i zrealizuje agencja Q&A Consulting.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2010

Złote Formaty rozdane

22 kwietnia odbyła się uroczystość wręczenia Złotych Formatów tym spośród miast i regionów, które promują się najlepiej. Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach zajęły: Ruda Śląska, Poznań, Stary Sącz oraz województwa świętokrzyskie i kujawsko-pomorskie. Każdy spośród zwycięzców organizowanego przez Grupę Ströer konkursu, poza otrzymaniem tytułu Złotego Formatu, zdobył dwie kampanie reklamowe – ogólnopolską o wartości 100 tys. zł oraz kampanię reklamową w warszawskim metrze, o wartości 30 tys. lub 20 tys. zł.