2 1 0 0 0 12.05.2010Studenci kręcą film i uczą podstaw marketingu„Crime Case” to nietypowy projekt marketingowy w formie serialu, przygotowany przez studentów komunikacji w biznesie z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pierwszy odcinek miał premierę 5 maja w Internecie.
0 1 0 0 0 11.05.2010Polymus dla TUI i Scan HolidayTUI i Scan Holiday rozpoczęły właśnie pierwszą edycję nowego programu lojalnościowego „Klub w podróży”. Dla stałych klientów przygotowano szeroki pakiet zniżek i przywilejów.
1 1 0 0 0 11.05.2010Grey Warszawa twórcą kampanii Lenor na rynek Europy Środkowej i WschodniejLenor, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek Procter&Gamble, odświeża linię Aromatherapy Microcapsules. Agencja reklamowa Grey Warszawa stworzyła kampanię promującej tę linię produktów w większości krajów regionu CEE.
0 1 0 0 0 11.05.2010Ruszył Konkurs Biuletynów Firmowych 2010„Nowe kategorie. Nowe wyróżnienia. Prestiżowa rywalizacja” to hasło 10. edycji konkursu biuletynów firmowych, w której nastąpi aż 10 zmian. Po raz pierwszy można zgłaszać projekty jednorazowe, a biuletyny instytucji mają oddzielną kategorię. Jury powiększyło się o 5 osób. Udział w konkursie nadal jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 11.05.2010Mobile4Euros nowym klientem GoodOne PRAgencja Good One PR rozpoczęła w maju współpracę z nowym klientem – firmą Green World, której flagową marką jest Mobile4Euros. W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami oraz działania e-PR na rzecz Green World oraz marek: Mobile4Euros, M4charytatywnie, SzkołaFon.
0 1 0 0 0 11.05.2010Reebok University Poland nagrodzonyPodczas branżowych targów Fit-Expo, które odbyły się w Poznaniu w dniach 7–9 maja, uhonorowane zostały najlepsze inicjatywy i projekty marketingowe branży fitness w Polsce. Po raz pierwszy wręczone zostały Nagrody Fitness Marketingu 2010. Wyboru laureatów dokonała kapituła złożona z ekspertów branży fitness oraz marketingu sportowego.
0 1 0 0 0 11.05.2010„Specjalista na kliknięcie” – kampania PKTSpółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne rozpoczęła kampanię reklamową promującą serwis www.dladomu.pkt.pl, który zapewnia dostęp do informacji o firmach z branży budowlanej. Reklamy najnowszego produktu pkt.pl pojawią się w maju i czerwcu w prasie, radiu, Internecie oraz na billboardach w całym kraju.
1 1 0 0 0 11.05.2010Leroy Merlin Polska w kanale YouTubeSieć sklepów Leroy Merlin uruchomiła pierwszy tematyczny, długofalowy kanał YouTube z poradami w zakresie budowania, majsterkowania, projektowania ogrodu i wystroju wnętrz. Projekt został wdrożony we współpracy z agencją interaktywną Adv.pl (Grupa ADV).
1 1 0 0 0 11.05.2010Kruk kontynuuje kampanię telewizyjną12 maja w większości stacji telewizyjnych rozpocznie się kolejny etap kampanii skierowanej do osób zadłużonych. Będzie to kontynuacja działań reklamowych firmy windykacyjnej Kruk, rozpoczętych w lutym.
0 1 0 0 0 11.05.2010Adseo o kondycji kont AdwordsAdseo, marka Grupy Adweb, wydała raport podsumowujący kondycję kampanii reklamowych prowadzonych przez firmy w jednym z najpopularniejszych na świecie systemów reklamowych – Google Adwords.