0 1 23.04.2010Wiosenna kampania firmy Triumphkampanie reklamowe TweetW kwietniu firma Triumph rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54947 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.04.2010Złote Formaty rozdane22 kwietnia odbyła się uroczystość wręczenia Złotych Formatów tym spośród miast i regionów, które promują się najlepiej. Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach zajęły: Ruda Śląska, Poznań, Stary Sącz oraz województwa świętokrzyskie i kujawsko-pomorskie. Każdy spośród zwycięzców organizowanego przez Grupę Ströer konkursu, poza otrzymaniem tytułu Złotego Formatu, zdobył dwie kampanie reklamowe – ogólnopolską o wartości 100 tys. zł oraz kampanię reklamową w warszawskim metrze, o wartości 30 tys. lub 20 tys. zł.
0 1 0 0 0 23.04.2010Adseo o kondycji polskich stron WWWFirma Adseo opublikowała raport na temat optymalizacji witryn, przygotowania ich przez twórców do pozycjonowania w wyszukiwarce Google oraz samej ich zawartości – w kontekście skutecznych działań pozycjonerskich. Raport stanowi podsumowanie danych zgromadzonych podczas akcji promocyjnej „Drzwi otwarte w Adseo”.
0 2 0 0 0 23.04.2010Grand Prix, złoto i srebro dla Blue GrassDwie reklamy prasowe autorstwa Blue Grass znalazły się w gronie zwycięzców dziewiętnastej edycji Konkursu Idea Awards: · reklama prasowa preparatu marki Fervex „Fervex, Zdrowa Rodzina” otrzymała Złotą Ideę 2009 w kategorii Medycyna/Prasa, · reklama prasowa lodówek marki Daewoo Electronics „Lodowe Klimaty” otrzymała Srebrną Ideę 2009 w kategorii Produkty i Usługi/Prasa.
1 1 0 0 0 23.04.2010Nowa kampania Fat Baby: „Pociągnij z kokosa”Agencja Fat Baby z sukcesem kontynuuje współpracę z największym serwisem pożyczek społecznościowych Kokos.pl. Nowa kampania jej autorstwa skierowana jest do pożyczkobiorców i obejmuje telewizję oraz działania internetowe.