Kampania sprzętu dla miłośników sportów wodnych - Marketing przy Kawie
Kampania sprzętu dla miłośników sportów wodnych
  • 0
  • 1
27.06.2011

Kampania sprzętu dla miłośników sportów wodnych

24 czerwca rozpoczęła się kampania „Woda”, promująca w Internecie oraz na nośnikach outdoorowych sprzęt do uprawiania żeglarstwa, kajakarstwa, windsurfingu, nurkowania, snorkelingu i pływania – a wszystko to z oferty Decathlonu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55347 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 czerwca 2011