0 1 0 0 0 6.07.2011Siła perswazji w marketinguJak wykorzystać techniki perswazji i wpływu społecznego podczas konstruowania strategii marketingowej? Na to pytanie odpowie prof. Robert Cialdini. Wykład światowej sławy psychologa społecznego będzie głównym punktem programu seminarium, organizowanego na jesieni we Wrocławiu przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej.
0 2 0 0 1 6.07.2011Żywiec Zdrój Smako-łyk z trójwymiarową kampanią outdoorowąW ramach tegorocznej kampanii marki Żywiec Zdrój Smako-łyk „Dopełnia smak każdego posiłku” rozpoczęła się kampania outdoorowa na wielkim formacie.
0 1 0 0 0 5.07.2011GroupM tworzy Xaxis – nową firmę oferującą usługi zakupu widowni (audience buying)Xaxis ma ułatwiać reklamodawcom (klientom firm wchodzących w skład WPP) realizację kampanii o zakładanych wskaźnikach zwrotu z inwestycji. Będą to działania komunikacyjne obejmujące różnorodne kanały cyfrowe, obliczone na zwiększanie świadomości marki i angażowanie odbiorców.
1 1 0 0 0 5.07.2011Kampania reklamowa dla nowej wersji serwisu randkowego Sympatia.pl (wideo)Uruchomienie nowej wersji serwisu randkowego Sympatia.pl wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Tysiące okazji do randkowania”. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, kinie, prasie oraz w serwisach Onetu i potrwają do końca sierpnia.
0 1 0 0 1 5.07.2011Wzrasta potencjał reklamowy Facebooka w PolsceFacebook bije kolejne rekordy popularności. Zasięg serwisu rośnie, a to przekłada się na zwiększenie efektywności reklamy w tym medium. W trzecim kwartale br. liczba użytkowników, do których dociera kampania Reach Block wzrosła o 800 tys. AU (active users), czyli o 30%, w porównaniu do poprzedniego kwartału (dane dla kampanii o targecie All emitowanej w dniach poniedziałek – czwartek, Facebook Inc).
1 1 0 0 0 5.07.2011Spot kinowy Tymbarku (wideo)Wraz z premierą filmu „Auta 2” ruszyła kampania reklamowa w kinach, przygotowana dla marki Tymbark Kartonik.
0 1 0 0 0 5.07.2011Rekordowa liczba prac w Konkursie Biuletynów FirmowychAż 122 prace rywalizują w 11. edycji konkursu custom publishing w Polsce. W lipcu i sierpniu prace oceni jury. We wrześniu zostaną ogłoszone nominacje, a w październiku oficjalne wyniki.
1 1 0 0 0 5.07.2011Pierwsza kampania reklamowa BP po katastrofie (wideo)Koncern BP rozpoczął w Wielkiej Brytanii pierwszą telewizyjną kampanię reklamową od czasu katastrofy platformy wiertniczej w Zatoce Meksykańskiej i związanego z nią kryzysu wizerunkowego marki. Podstawą nowego spotu jest fakt sponsorowania przez BP Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku.
0 1 0 0 0 5.07.2011Nowy partner LOT-u w programie Miles & MoreNa początku lipca do programu lojalnościowego Miles & More Polskich Linii Lotniczych LOT dołączyła jako partner firma Aelia Duty Free – lider w sektorze sklepów wolnocłowych w Europie.
0 1 0 0 0 5.07.2011Program dla rodzin z dziećmi w hotelach NovotelHotele Novotel intensywnie promują wakacje dla rodzin z dziećmi w ramach programu Family & Novotel. W sezonie letnim 2011 program ten jest powiązany z bohaterami najnowszej produkcji studia Disney / Pixar „Auta2”. Program funkcjonuje we wszystkich 11 hotelach Novotel w Polsce. Promowany jest przede wszystkim w magazynach kobiecych i tygodnikach opiniotwórczych. Kampania w Polsce jest integralną częścią europejskiej wspólnej akcji marki Novotel i firmy Disney.