Szkoła angielskiego Early Stage z kampanią - Marketing przy Kawie
Szkoła angielskiego z innej bajki – reklama autorskiego sposobu nauczania angielskiego w Early Stage
  • 1
  • 1
13.05.2024

Szkoła angielskiego z innej bajki – reklama autorskiego sposobu nauczania angielskiego w Early Stage

Early Stage prowadzi kampanię „Szkoła angielskiego z innej bajki”. Chce pokazać swój autorski pomysł nauczania: nauka nie musi być nudna czy opierać się wyłącznie na mozolnym wkuwaniu słówek i gramatyki na pamięć.

Spot ma pokazać wyjątkowy charakter szkoły, jej podejście do edukowania uczniów i wartości, którymi się kieruje. Istotą było ujęcie tego, jak wyglądają zajęcia – pokazanie m.in.:

  • atmosfery,
  • metody nauczania określanej mianem 12 supermocy,
  • relacji panujących w grupach.

Do spotu i sesji zdjęciowej zostały zaproszone osoby, które są na co dzień związane ze szkołą – prawdziwe lektorki, właściciela jednej z filii oraz uczniów Early Stage.

– Nie wszystkie dzieci chcą uczyć się angielskiego i chodzić na dodatkowe zajęcia. Często nie kojarzą im się one z czymś fajnym. Traktują je jako kolejny obowiązek, który zabiera czas wolny. Rodzice chcą, aby ich dzieci polubiły angielski. Aby nauka języka była dla nich frajdą, a nie przymusem. Jednocześnie zależy im też na tym, aby ich dzieciaki swobodnie mówiły w obcym języku. Żeby nauka języka nie ograniczała się do wypełniania testów, wkuwania słówek i gramatyki, tylko dawała możliwości swobodnego mówienia i wyrażania siebie.

W naszej kampanii chcieliśmy pokazać, że połączenie dobrej zabawy i efektów jest możliwe. Zależało nam też na wyciągnięciu esencji z tego, jacy jesteśmy jako szkoła. Jakie mamy relacje z uczniami, jaka panuje u nas atmosfera i jak wygląda nasza metoda 12 supermocy. Czujemy, że nasze podejście do nauczania i prowadzenia szkoły jest naprawdę z innej bajki – mówi Tonia Bochińska, współwłaścicielka Early Stage.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja 81/82, która odpowiadała również za realizację i produkcję materiałów. Do realizacji spotu zaproszono polską reżyserkę Emi Buchwald, wielokrotnie nagradzaną na festiwalach takich jak m.in. Warszawski Festiwal Filmowy, Ogólnopolski Konkurs Filmów Niezależnych OKFA, Międzynarodowy Festiwal Filmowy „Tofifest” za filmy krótkometrażowe.

  • 1
Early Stage prowadzi kampanię „Szkoła angielskiego z innej bajki”

Early Stage prowadzi kampanię „Szkoła angielskiego z innej bajki”

13 maja 2024

10 maja 2024