Kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Oliwy
  • 0
  • 1
21.03.2006

Kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Oliwy

Rusza nowa kampania olejów Platinum, za którą odpowiedzialna jest współpracująca z ich producentem – firmą Orlen Oil, agencja Focus Advertising. Kampania będzie realizowana w telewizji – w postaci spotów 30” i 15”, radiu i prasie (m. in. „Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Super Express”, „Newsweek”, a także w licznych tytułach motoryzacyjnych, m. in. „Auto Świat”, „Auto Moto”, „Motor”). Jest to kampania wizerunkowa połączona, według sprawdzającej się od lat strategii marketingowej dla brandu Platinum, z kampanią prosprzedażową. W ramach tej części kampanii zorganizowana zostanie loteria Max Nagrody dla konsumentów – stąd dwa formaty spotów telewizyjnych – klasyczny wizerunkowy trzydziestosekundowy i piętnastosekundowy – informujący o loterii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2006