0 1 0 0 0 23.03.2006Pysio walczy ze ŚlimoząCały kraj zaatakowała nowa epidemia. Jej objawy to: ślamazarność, spowolnienie ruchów, apatyczność, brak chęci do działania. Epidemia, powszechnie zwana „ŚLIMOZĄ”, dotknęła dzieci i młodzież. Aktywnie walczy z nią PYSIO (marka firmy Agros Nova) wspierany przez agencję Leo Burnett.
0 4 0 0 0 23.03.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2006 roku.
0 1 0 0 0 23.03.2006Ranking najbardziej wiarygodnych marek w Polsce w lipcowym wydaniu miesięcznika ForbesW lipcu br. polska edycja miesięcznika Forbes po raz pierwszy opublikuje Ranking Marek Najwyższej Reputacji w Polsce. Raport liczący 48 stron, wydany w nakładzie ponad 70 tys. egzemplarzy będzie stanowić oddzielną, samodzielną część magazynu FORBES.
0 1 0 0 0 23.03.2006Polskie Książki Telefoniczne wspierają kampanię 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznegoNiewiele ponad miesiąc pozostało na podjęcie decyzji, komu przekażemy jeden procent z podatku dochodowego. Firma Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. aktywnie wspiera kampanię informacyjną 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
0 1 0 0 0 22.03.2006Cumulus realizuje program lojalnościowy dla Petro – Oil LCSW marcu 2006 roku ruszył nowy program lojalnościowy Petro-Oil LCS pod nazwą „Tankuj PetroDolary”. Kompleksowym przygotowaniem programu zajęła się lubelska agencja Cumulus (www.agencjacumulus.pl). Program lojalnościowy zakończy się w lutym przyszłego roku.
0 1 0 0 0 22.03.2006Asortyment grillowi Prime Food z ketchupem DeveleyW połowie kwietnia 2006 roku ruszy wspólna promocja asortymentu grillowego Prime Food z ketchupem marki Develey. Na półkach sklepowych dostępne będą zestawy promocyjne „na grilla” składające się z wybranego produktu z asortymentu grillowego Prime Food oraz dołączonej do niego buteleczki ketchupu Develey. Partnerem marki Prime Food, znanej z wyjątkowo wysokiej jakości, zostały produkty firmy cieszącej się dużym zaufaniem konsumentów i postrzeganej jako marka segmentu premium.
0 1 0 0 0 22.03.2006Punta Linea dla Ale kino!Agencja Punta Linea zwyciężyła w przetargu na obsługę kreatywną kanału filmowego Ale Kino!
0 1 0 0 0 22.03.2006Bo znalazłeś bank, który myśli życiowoOd 20 marca do 31 maja br. trwa promocja kredytów mieszkaniowych. Kredyt Bank obniżył do 0,9 proc. marżę na wszystkie złotowe kredyty od 50 tys. zł. Jednocześnie rozpoczął kampanię reklamową produktu.
0 1 0 0 0 22.03.2006Wiosenna odsłona kampanii Sodexho PassWraz z nadejściem wiosny, firma Sodexho Pass - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych – rozpoczęła kampanię prasową i internetową promującą Kupony: Podarunkowy, Kulturalno-Rekreacyjny oraz Żywieniowy.
0 1 0 0 0 22.03.2006VI Edycja Konferencji MARKA I MARKETINGInstytut Zarządzania zaprasza na VI Edycję Konferencji MARKA I MARKETING, która odbędzie się w dniach 15-16 maja w Hotelu Marriott w Warszawie.