PRZEGLĄD SPORTOWYch emocji z One-2-One
  • 0
  • 1
21.03.2006

PRZEGLĄD SPORTOWYch emocji z One-2-One

Przegląd Sportowy we współpracy z One-2-One S.A. – liderem rozwiązań mobilnych dla mediów przygotował SMSową zabawę „Ustrzel wynik”. Od poniedziałku (20 marca) czytelnicy Przeglądu wskazując wyniki meczów Orange Ekstraklasy mają szansę na wygranie nagród pieniężnych o łącznej wartości 90 000 złotych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54835 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2006

Kolejne odsłony promocji wody źródlanej

Eden Springs Poland, czołowy dostawca do firm i domów wody źródlanej w 19-litrowych butlach, kontynuuje swoje działania promocyjne. Po kampanii internetowej (styczeń-marzec 2006), przyszedł czas na działania mające na celu bezpośrednie dotarcie do konsumentów. W tym miesiącu, przez kolejne weekendy, stoiska Eden pojawią się w największych centrach handlowych w kilku dużych miastach Polski (m.in. Poznań, Gdańsk, Wrocław).