Wojna płci na murawie – ruszyła piłkarska Leitz League - Marketing przy Kawie
Wojna płci na murawie – ruszyła piłkarska Leitz League
  • 0
  • 1
7.05.2010

Wojna płci na murawie – ruszyła piłkarska Leitz League

W związku ze zbliżającym się Mundialem 2010 firma Esselte zainaugurowała polską edycję gry Leitz League. Aplikacja ma za zadanie zwiększenie rozpoznawalności marki i jej produktów wśród internautów. Mechanizm rozgrywki opiera się na obalaniu popularnego stereotypu, że piłka nożna to sport przeznaczony wyłącznie dla mężczyzn.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2010

6 maja 2010